ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
دسته بندی | فنی و مهندسی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 36 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 52 |
در این درس چگونگی گشایش یک صفحه ، چگونگی مدیریت پنجره های دید و چگونگی کار با کادرکاوش گردید را می آموزید.
ابتدا از نوار منوی اصلی گزینه fileو سپس گزینه open برمیگزینید سپس گزینه still _ life فایل tutorials را انتخاب می کنید و در نهایت گزینه still_ life _ start را بر می گزینید.
کادر زرد رنگی که نمایان است بیانگر فعال بودن پنجره است . در غیر اینصورت با راست کلیک کردن بر روی کادر می توان آن را فعال کرد.
اگر بر روی دکمه zoom واقع در پایین گوشه سمت راست صفحه چپ کلیک کنید و نشانه گر موس را روی کادر زرد رنگ ببرید و چپ کلیک کنید و نشانه گر موس را به سمت پایین بکشید در این هنگام موضوع مورد نظر در ابعاد کوچکتر ظاهر می گردد و شما می توانید حاشیه های موضوع مورد نظر را نیز مشاهده کنید.
سرفصل مطالب:
چگونگی ذخیره یک فایل
تلفیق دو فایل پروژه با یکدیگر
ایجاد موضوعات
جابه جایی موضوعات
تغییر اندازه موضوعات
حذف موضوعات
کسر دو موضوع از یکدیگر
اجتماع دو موضوع با یکدیگر
اشتراک دو موضوع در صحنه
پیوند اشیاء به یکدیگر
خلق یک متن دو بعدی
مدلسازی سه بعدی از متن
مدل سازی دو بعدی
اصلاح مدلسازی دو بعدی
تغییر انحنای مدل دو بعدی
تبدیل شکل دو بعدی به مدل سه بعدی از طریق دوران
اندازه گیری یک موضوع
ایجاد سطح مقطع برای حجم سازی
حجم سازی از یک مسیر دایره ای
اصلاح موضوعات حجم یافته
خلق موج از یک استوانه
متحرک سازی موج
متحرک سازی به وسیله مواد مخلوط
کارکدگذاری منبع نور همه سویه
تغییر رنگ منبع نور
محدود کردن دامنه روشنایی
متحرک سازی منبع نور
تنظیم واحدهای صفحه نمایش
خلق یک شی در صحنه
اعمال ماده به شی
متحرک سازی اشیاء
نحوه معکوس کردن انیمیشن
رندرسازی انیمیشن
کارگذاری دوربین
تغییر اندازه های دوربین
متحرک سازی دوربین
مدلسازی یک سیاره
اعمال الگوی سطحی
خلق یک شهاب سنگ
پیوستن به تار فضا
اعمال اصلاح کننده
ایجاد مش قابل ویرایش از شی