ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
دسته بندی | مدیریت مالی |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 27 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 9 |
این پرسشنامه جهت بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیک طراحی شده است. این عوامل عبارتند از سهولت کاربرد خدمات مالی –مالیاتی اینترنتی، ادراک از مفید بودن خدمات مالیات الکترونیک، امنیت خدمات مالیات الکترونیک ، سرعت خدمات مالیات الکترونیک ، خدمات حمایتی از مشتری در مالیات الکترونیک ، نگرش نسبت به خدمات مالیات الکترونیک ، اثرات بین فردی ، اثرات خارجی ، هنجار ذهنی ، خود اثربخشی ، شرایط تسهیل کننده ، کنترل رفتاری ، پذیرش (قصد استفاده) .
پرسشنامه بر مبنای طیف لیکرت می باشد .