دانلود, پاورپوینت,مقالات.پروژه.مدیریتها.نمونه سوالات.پایان نامه.کارشناسی.کارآموزی

دانلود کارآموزی.آزمون ارشد. پروژه.مدیریت.مدیریت مالی.زمین شناسی.نمونه سوالات.پایان نامه.کارشناسی ارشد.شیپ فابل

دانلود, پاورپوینت,مقالات.پروژه.مدیریتها.نمونه سوالات.پایان نامه.کارشناسی.کارآموزی

دانلود کارآموزی.آزمون ارشد. پروژه.مدیریت.مدیریت مالی.زمین شناسی.نمونه سوالات.پایان نامه.کارشناسی ارشد.شیپ فابل

بسته بندی آبمیوه سن ایچ


بسته بندی آبمیوه سن ایچ در 12 اسلاید
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1253 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
بسته بندی آبمیوه سن ایچ

فروشنده فایل

کد کاربری 1333
کاربر

در این اسلاید به شرح مطالب زیر به همراه عکسها و تصاویر جذاب پرداخته ایم.

اهمیت دنیای ارتباطات و روابط بین عرضه‌کنندگان و بازار تقاضا در زندگی امروز ما همواره پررنگ‌تر می‌شود. با افزایش تعداد محصولات و خدمات، مباحثی مانند ارزش افزوده ایجاد شده و مزیت‌های رقابتی در قالب ارزش‌های طراحی و جایگاه‌سازی برند از عواملی هستند که با جذب مشتری در نقطه فروش و حفظ او با ابزار تداوم تصویر ذهنی برند، در نهایت به وفادارسازی مشتری منجر می‌شوند. در سالی که پشت سر گذاشتیم، این رویکرد به طور محسوسی در قالب طراحی بسته‌بندی مورد توجه قرار گرفت. اکران کمپین‌های تبلیغاتی موفق با ایده‌های مرکزی جسورانه‌تر و پذیرش از طرف برندهای صاحبنام به طور ویژه‌ای روی نگاه نو به بسته‌بندی به‌عنوان مهم‌ترین نقطه تماس برند تاثیرگذار بوده است... .

 

بسته‌بندی این محصول در بازاری شکل گرفته که کاملا پویا و فعال است و مرزهای مشخصی بین مخاطبانش وجود دارد. یک لیوان آبمیوه می‌تواند متعلق به یک ورزشکار، یک کودک، یک بیمار بستری شده، یک خانم آشپز، کافی من و… باشد که هرکدام از این مخاطبان نیازها و علاقه‌مندی‌های خاص خود را دارند که با بستر‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز همراه می‌شوند. آبمیوه همراه سن‌ایچ با جایگاه‌سازی خود برای گروه سنی جوان و نوجوان در بازار ایران رابطه بسیار خوبی بین فرم و فضای خود ایجاد کرده است... .

 

در بخش طراحی لیبل با تصویر‌سازی میوه‌ها و رنگ پس زمینه هر طرح حس و حال طعم محصول به مخاطب القا می‌شود که فرضا نسبت به استفاده از تصویر حقیقی میوه‌ها تاثیرگذار‌تر است، چرا که در تصویر‌سازی مانند هنرهای زیبا به هویت و خود حقیقی موضوع نزدیک‌تر می‌شویم؛ در کنار اینکه طراح اجازه اعمال نظر و تغییر در موضوع و فضا را پیدا می‌کند که برای القای حسی مانند طعم و رایحه مناسب‌تر است... .

 

در آینده صنعت بسته‌بندی ایران، تاثیر گرفتن و پررنگ‌تر شدن معیارهای جهانی امری قابل پیش‌بینی است. استفاده از متریال‌های تجدید‌پذیر یا پایدار در ساختار، استفاده از راهکارهایی که از Over Packaging یا بسته‌بندی بیش از حد که از اسراف متریال‌های تولید جلوگیری می‌کنند، رویکردهای مخاطب محور و کاربردهای چندگانه از ساختار یک بسته‌بندی واحد، همه از نگاه‌های نو با توجه به نیازهای جوامع امروزی و محیط زیست است که خواه ناخواه صنعت بسته‌بندی کشور هم از آنها تاثیر‌پذیر است.... .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.