ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
دسته بندی | مکانیک |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 117 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
به دست اوردن پاسخ تحلیلی یک سیستم غیر خطی مساله ای است که از دیر باز مطرح بوده است. بر خلاف سیستمهای خطی، هیچ روش کلی برای این مهم وجود ندارد. سری مودال روش نوینی است که پاسخ بسته سیستمهای غیر خطی را بدست می دهد. و هدفما در این مقاله بر روی تخمینی ضریب مودال پاسخ ورودی صفر سیستمهای غیر خطی به روشی است که پیچیدگی های محاسباتی روش تحلیلی را کاهش داده و دقت مطلوب را برآورده سازد. برا ینیل به این هدف، روش جدیدی بر اساس نامساوی های ماتریسی خطی برای محاسبه ضرایب سری مودال ارائه میشود و در نهایته نتایج حاصل از آن بر روی مدل حرکت طولی هواپیمای F-16 بررسی شده و توانایی های آن آشکار میشود.
بهینه سازی محدب ، نامساوی های ماتریسی خطی ، سیستمهای غیر خطی ، سری مودال