دانلود, پاورپوینت,مقالات.پروژه.مدیریتها.نمونه سوالات.پایان نامه.کارشناسی.کارآموزی

دانلود کارآموزی.آزمون ارشد. پروژه.مدیریت.مدیریت مالی.زمین شناسی.نمونه سوالات.پایان نامه.کارشناسی ارشد.شیپ فابل

دانلود, پاورپوینت,مقالات.پروژه.مدیریتها.نمونه سوالات.پایان نامه.کارشناسی.کارآموزی

دانلود کارآموزی.آزمون ارشد. پروژه.مدیریت.مدیریت مالی.زمین شناسی.نمونه سوالات.پایان نامه.کارشناسی ارشد.شیپ فابل

روشهای جدید اجرایی خرید


هدف بررسی نوع برنامه ریزی است که آیا نیازهای واحدهای مختلف بطور صحیح برنامه ریزی شده اند یا خیر ( در واقع چه میزان برنامه ریزی منطبق با واقعیت می باشد )
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 1
فرمت فایل docx
حجم فایل 736 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
روشهای جدید اجرایی خرید

فروشنده فایل

کد کاربری 1113
کاربر

تعدا دصفحات :27

 

 

 

 

 

  • نام فرآیند : فرآیند خرید کالا

 

  • معیار پایش : شاخص انطباق با برنامه ریزی خرید

 

شاخص :

 

هدف از اندازه‌گیری شاخص

  • هدف بررسی نوع برنامه ریزی است که آیا نیازهای واحدهای مختلف بطور صحیح برنامه ریزی شده اند یا خیر . ( در واقع چه میزان برنامه ریزی منطبق با واقعیت می باشد ).

تعاریف مرتبط

  • حجم خریدهای انجام شده ( وارده ) : تعداد کل خریدهایی که در یک دوره خاص توسط امور پشتیبانی انجام گرفته است واز نرم افزار مدیریت کالا بدست می آید .
  • حجم خریدهای برنامه ریزی شده (نیاز ): منظور تعداد خریدهایی است که در ابتدای سال توسط واحد برنامه ریزی در کتابچه نیاز سالیانه شرکت در نظر گرفته شده است .

 

روش اندازه‌گیری

  • نرم افزار مدیریت کالا ، گزارشات ، گزارش وارده صادره ، جمع ستون وارده .
  • کتابچه نیاز سالیانه شرکت که توسط دفتر برنامه ریزی تهیه می شود این مقدار را به ما میدهد.

تذکر : باتوجه به تاخیر پرداخت وجوه خریداری شده وصدور اسناد مالی ، اطلاعات ریالی شاخص می باید از سیستم کالا بدست آید .

 

حدود پذیرش:            %

دوره اندازه گیری:      ماه

مسؤول اندازه گیری: مدیر امور پشتیبانی

نکات قابل توجه در تجزیه و تحلیل شاخص

عدم محاسبه شده جهت شاخص اگر از حدود پذیرش بیشتر باشد موارد زیر باید بررسی گردد ( بالاتر از 100%)

  • آیا قیمت اقلام خریداری شده افزایش یافته است ؟ به چه نسبت ؟
  • آیا ردیف اقلام خریداری شده افزایش داشته است ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.